Klantgerichtheid Verdieping

€ 115,- *

Direct starten

Een tevreden klant levert veel voordelen op.

SoftSkills

Online Online + praktijk 8 uur

Over deze training

Over vormen van klantgerichtheid, het investeren in klantrelaties, het verlenen van service en de verbetering daarvan. Maar dit ook weten te begrenzen. Wat vraagt dat van jou? En hoe draag jij het weer uit?

 

Voor wie is deze training bedoeld?

Voor iedereen die baat heeft bij tevreden klanten, zowel intern als extern.     

Wat kun je nadat deze training is afgerond?

Na deze training:

  • ken je het belang van service en de verbetering daarvan
  • kun je het belang van service voor de organisatie uitleggen aan jouw team
  • weet je raad met dilemma's die bij klantgerichtheid kunnen optreden
  • denk je actief mee over hoe en waar je service kunt verbeteren

Bijzonderheden

Softskills gaan over het toepassen van vaardigheden en kennis (de hard skills); hoe zet je ze in?

Deze online microtraining sluit je dan ook af met een toepassingsopdracht, waarop je persoonlijke feedback van de trainer krijgt. 

Planning & prijzen

Training met toepassingsopdracht in de praktijk, 8 uren (inclusief toepassingsopdracht) verdeeld over maximaal 30 dagen.

Certificering

Voor iedere afgeronde training krijg je een MC-punt, die is gekoppeld aan een NLQF-niveau. Bij deze training is dat NLQF 3/4. Behaalde MC-punten wissel je in bij diplomering. Meer informatie hierover vind je via skillmenu.nl

 

Ga naar afrekenen

Gerelateerde trainingen

Orderverzamelen: Verpakkingen

€ 65,- *

Als je orders kunt verzamelen, moeten deze ook nog op de juiste manier worden verpakt.

Logistiek

In deze training is er veel aandacht voor het begrip ‘verpakken’, de daarbij behorende...

Gesprekken voeren

€ 65,- *

‘Praten’ is niet hetzelfde als ‘een gesprek voeren’

Management

Gesprekken in je werk hebben een ander karakter dan gesprekken met familie en/of vrienden. Je hebt...

Juridisch - Basiskennis

€ 65,- *

Iedereen is een persoon met rechten en plichten.

Logistiek

Personen zijn persoonlijk verantwoordelijk voor hun daden en activiteiten. Zij kunnen daarop...

Beroepsgerichte communicatie II

€ 65,- *

Nu gaan wij echt schrijven, luisteren en spreken in de logistiek

Office

Als vervolg op Beroepsgerichte Communicatie I is deze module veel meer gericht op het schrijven,...

Skillmenu is powered by ISEO Consult. ISEO Consult adviseert over opleidingen en examinering en...
Ik wil meer informatie over deze training.

Heb je nog vragen over deze training of wil je meer informatie over de mogelijkheden ontvangen? Neem dan via dit formulier contact met ons op.

Vergeet niet je naam in te vullen.
Graag telefoonnummer vermelden.
Ongeldige invoer
Ga naar afrekenen

* Verkooprijs is excl. 21 % btw.